Dendonker

Chat about anything football related here!
User avatar
A.Fox
Posts: 96
Joined: Sun Aug 05, 2018 7:14 pm

Re: Dendonker

Post by A.Fox » Thu Aug 09, 2018 10:03 pm

Gonzo wrote:
A.Fox wrote: Yep I am with Gonzo. You can only judge on what you see and at the WC he looked pants! Sooo...40 mill saved then. Let us see next season.
Is that you Alice?
Yeah Kris, soon will be 12th Aug and we will know.
0 x

User avatar
mkhammer
Posts: 3375
Joined: Tue May 31, 2016 11:12 am
x 32
x 34

Re: Dendonker

Post by mkhammer » Thu Aug 09, 2018 10:58 pm

Yeah really wanted him.....but I was happy to go in with 35mill for Carvallho...
So what the f**k do I know.... :lol:
0 x

User avatar
Gonzo
Posts: 6349
Joined: Sat May 28, 2016 8:13 pm
x 86
x 81

Re: Dendonker

Post by Gonzo » Thu Aug 09, 2018 11:02 pm

A.Fox wrote:
Gonzo wrote:
Is that you Alice?
Yeah Kris, soon will be 12th Aug and we will know.

I thought it was, nice to see you my lovely.

Yep, roll on Sunday. . . . . quite excited and a bit bloody nervous!
0 x

User avatar
A.Fox
Posts: 96
Joined: Sun Aug 05, 2018 7:14 pm

Re: Dendonker

Post by A.Fox » Thu Aug 09, 2018 11:07 pm

Gonzo wrote:
A.Fox wrote: Yeah Kris, soon will be 12th Aug and we will know.

I thought it was, nice to see you my lovely.

Yep, roll on Sunday. . . . . quite excited and a bit bloody nervous!
Don't fear the future, it is only football. You have your family and West Ham United. What more could you want? whufc_crest
0 x

User avatar
thomasswe
Posts: 697
Joined: Fri Jun 03, 2016 4:52 pm
x 8

Re: Dendonker

Post by thomasswe » Fri Aug 10, 2018 6:29 am

It seems Pellegrini didnt see DCM as a priority and instead went along with the Kouyate/Sanchez shuffle after all other signings were done. We shall see how the area looks compared to last season with a different set of players around them.
0 x

User avatar
Flairon
Posts: 1490
Joined: Sun May 29, 2016 8:45 am
Location: Fort Lauderdale, FL, U.S.A.
x 7
x 2
Contact:

Re: Dendonker

Post by Flairon » Fri Aug 10, 2018 6:34 am

Gonzo wrote:
A.Fox wrote: Yep I am with Gonzo. You can only judge on what you see and at the WC he looked pants! Sooo...40 mill saved then. Let us see next season.
Is that you Alice?
Who the fuck is Alice?
0 x
Flairon

User avatar
Newmarket
Posts: 9551
Joined: Tue May 17, 2016 10:03 pm
x 41
x 17

Re: Dendonker

Post by Newmarket » Fri Aug 10, 2018 6:59 am

Flairon wrote:
Gonzo wrote:
Is that you Alice?
Who the fuck is Alice?
Dunno but she loves the Bin Dippers
0 x
I hate Thrush he’s an irritating Cunt .

User avatar
only1salty
Posts: 272
Joined: Wed Jan 25, 2017 3:33 pm
x 14

Re: Dendonker

Post by only1salty » Fri Aug 10, 2018 9:17 am

h69 wrote:
Gonzo wrote:He looked complete and utter shite in that game against England reserves at the world cup.
It seems apparently that was the game that MP watched and then pulled the plug on our interest. He was less than impressed.

There is no way a decent manager judges a player by one match.

Rashford was also shit in that game - would we turn him down aswell?
0 x

User avatar
mkhammer
Posts: 3375
Joined: Tue May 31, 2016 11:12 am
x 32
x 34

Re: Dendonker

Post by mkhammer » Fri Aug 10, 2018 9:37 am

A.Fox wrote:
Gonzo wrote:

I thought it was, nice to see you my lovely.

Yep, roll on Sunday. . . . . quite excited and a bit bloody nervous!
Don't fear the future, it is only football. You have your family and West Ham United. What more could you want? whufc_crest

Yes,well said..it's all about the ups and downs, being in it together, and sticking together...

Life and West Ham... :D
0 x

User avatar
Romford
Posts: 438
Joined: Mon Mar 05, 2018 10:24 am

Re: Dendonker

Post by Romford » Fri Aug 10, 2018 9:52 am

mkhammer wrote:Yeah really wanted him.....but I was happy to go in with 35mill for Carvallho...
So what the f**k do I know.... :lol:
Bet both teams wished they sold them to us now....Carvalho went for half what we offered to Betis.

You've just got to trust in the manager...and hope he knows his onions
0 x

Post Reply

Social Media